BYT LAND

SPRÅK

Ny kontaktcenterlösning på Axess Logistics

Ny kontaktcenterlösning på Axess Logistics

Idag, 2021-02-04, så driftsätts Axess nya kontaktcenter i Sverige

och om några veckor följer Danmark och Norge efter. Puzzel Contact Center är ett verktyg som ger koncernens kundtjänstpersonal bättre förutsättningar att strukturerat hantera våra kunders förfrågningar och order, oavsett vilken kanal de kommer in på.

Initialt kommer vi att hantera telefoni och epost genom systemet för att inom kort också lägga till live-chatt.

Även växeltrafiken kommer att gå genom den här lösningen och vi ber er att ha lite tålamod den första tiden då det är en stor förändring av det nuvarande sättet att arbeta, något som kommer att ta ett par veckor att sätta sig helt.

Hjälp oss att bli bättre,
Har ni synpunkter eller frågor angående detta ser vi gärna att ni kontaktar oss genom kundsupport@axesslogistics.com

Mera Nyheter

Axess Logistics vill förbättra webbplatsen baserat på information om hur du använder den
Vi gör det genom cookies från Google som samlar in information om dina rörelser på webbplatsen och din IP-adress. Sådan information lagras sedan på Googles servrar utanför EU/EES. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till detta.

Hör gärna av dig till gdpr@axesslogistics.com om du vill återkalla ditt samtycke eller utöva någon av dina andra rättigheter.

Vi använder även vissa cookies du inte behöver samtycka till. De gör så att webbsidan fungerar och minns om du har samtyckt till cookies. Du hittar mer information om cookies och hur du kan undvika dem här. Information om hur vi behandlar dina personuppgifter hittar du här.