ORDER TRANSPORT

0

CHANGE COUNTRY

FAQ

FAQ

Vanliga frågor efter systembyte.

Får vi inga fysiska fraktsedlar längre?Nej, fraktsedlar finns nu i Track & Trace under kolumnen PDF. Om ni inte hittar dem där, vänligen kontakta kundsupport.

Jag ser inte mina bilar i Track & Trace.
Kontakta kundsupport för att säkerställa att du har rätt behörighet på din inloggning.

Har jag en inloggning i den nya kundportalen?
Ja, om du hade en inloggning i den gamla kundportalen har du även tillgång till den nya. Fyll i din mailadress i fältet Glömt lösenord på inloggningsidan så får du mail med en länk för att sätta lösenord. 

Jag vill ha en inloggning.
Fyll i vårt Ny kund-formulär på inloggningssidan som du når om du klickar på Login på vår hemsida.

Jag har fyllt i "Glömt lösenord" men får inget mail.
Säkerställ att du har angett rätt mailadress. Om problemet kvarstår, kontakta kundsupport så hjälper vi dig.

Var hittar jag manualen?
Manualen finns på inloggningssidan, i portalen eller via denna länk.

Viktigt att tänka på!
✔ För nya transportbokningar ska du använda den nya kundportalen.
✔ Historik över era tidigare transportbokningar, som genomfördes innan övergången till vårt nya system, finns i gamla kundportalen.

Har du frågor eller behöver mer information? 
Kontakta gärna din kontaktperson eller vår kundsupport – vi finns här för att hjälpa dig!

E-post: kundsupport@axesslogistics.com
Kundsupport: 0200 - 87 17 17

More news