BOKA TRANSPORT

0

BYT LAND

Transportinformation v. 10

Transportinformation v. 10

Ny vecka, nytt transportsystem och ny kundportal! Vi är nu inne på dag tre med våra nya system och det går framåt.

Det är dock en inlärningsprocess för alla, vilket innebär att allt från orderhantering och leveransfrågor till transportplanering och chaufförernas hantering av sina nya handdatorer kan ta lite längre tid i uppstarten.

Vi arbetar aktivt med att lösa de utmaningar/problem vi har identifierat och gör vårt bästa för att åtgärda dem så snabbt som möjligt. Vi förstår att detta påverkar er och uppskattar ert tålamod och förståelse för att dessa förändringar påverkar allas vår vardag inledningsvis.

Som tidigare kommunicerats skedde en urspårning av våra tomma vagnar i Rosersberg i måndags. Vi räknar med att vara tillbaka i full drift med våra tåg från och med torsdag denna vecka. På lastbilssidan är kapaciteten god.

Vi vill också påminna om att fraktsedlar inte längre är fysiska utan digitala finns att hämta per fordon i Track & Trace i kundportalen i kolumnen PDF. Om ni inte hittar fraktsedel i kundportalen, kontakta kundsupport.

Svarstiderna är dessvärre längre än vanligt just nu då många behöver hjälp med att uppdatera sin konton samt komma igång i nya kundportalen, men vi jobbar så fort vi kan!

 

Välkommen att kontakta oss på Kundsupport om ni önskar inloggning till Track & Trace för att följa era transporter eller har övriga frågor!


KUNDSUPPORT

Vid prisförfrågan (transport), bokning av transport, support gällande produkter och tjänster mm vänligen använd våra formulär för bästa hantering.

Kontakt/Support

Klicka på Prenumerera för att få ett mail när det finns ny information om transportledtider på vår hemsida.

PRENUMERERA

 
Mvh Kundsupport & Transport

 

 

Mera Nyheter