Transportinformation v. 15
Ny vecka, nya möjligheter! Vi blir mer och mer bekväma att jobba i vårt nya transportsystem, dagliga driften går smidigare samt att våra svarstider på kundservice kortas ner avsevärt.
Vissa förseningar på enskilda bilar finns, planen är att vi skall vara helt i fas tills efter påsk.
Det finns en stor obalans i våra flöden, mycket gods ut från Halmstad men godsbrist i Malmö.
På grund av detta fick vi dessvärre ställa in gårdagens tågavgång från Malmö.
Vid kontakt med oss är vi fortsatt tacksamma om ni anger ert ärendenummer, det underlättar hanteringen väldigt mycket.
Påminner om vår nya kundportal samt Track & Trace. Det är här ni bokar, följer transporter och framförallt kan hitta era följesedlar digitalt.
Saknar ni inloggning, kan ni fylla i formuläret Ny kund på inloggningssidan.
Tänk på att alltid besiktiga ankomna bilar och hör av er till oss om något är fel.
Välkommen att kontakta oss på Kundsupport om ni har övriga frågor!
Klicka på Prenumerera för att få ett mail när det finns ny information om transportledtider på vår hemsida.
Mvh Kundsupport & Transport